
Czy stać Cię na ignorancję, aby nie znać siebie?
Jak być krok przed samym sobą?
Jak często zdarza Ci się, że nie możesz się z kimś dogadać?
Masz wrażenie, że ludzie Cię nie rozumieją, a czasami nawet nie wiesz, dlaczego sam reagujesz w taki, a nie inny sposób? Inni są dla Ciebie zagadką, co przekłada się na średnią efektywność w pracy i brak kasy?
Nic się nie zmieni, chyba, że Ty coś zmienisz!
Wyobraź sobie, że już po kilku chwilach potrafisz z każdym znaleźć wspólny język. Zaczynasz inaczej patrzeć na sytuacje, które się wokół Ciebie dzieją. Nabierasz dystansu do siebie i innych. Czujesz się pewny siebie i nie musisz udawać kogoś, kim nie jesteś. Możesz być sobą i czerpać z tego korzyści, a przede wszystkim radość.
Kiedy dwie osoby robią to samo, to jeszcze nie znaczy, że rezultaty będą te same. Każdy przedsiębiorca zatrudniający pracowników, menedżer, handlowiec czy rodzic bardzo dobrze o tym wiedzą. Ile razy zdarzyło się, że wypowiadałeś jasne (Twoim zdaniem) instrukcje, a rezultaty były zupełnie inne, niż oczekiwałeś…?
Dowiedz się, w jaki sposób rozmawiać z pracownikami, dziećmi, partnerami, by znaleźć wspólny język. Dowiedz się, jak być bardziej efektywnym w biznesie, domu, wśród ludzi. Przekonaj się, że nie tylko nie ma w tym nic złego, że się różnimy, a nawet można z tego uczynić ogromną siłę!
Jeśli masz już dość niedziałających recept na sukces, chcesz zaoszczędzić czas / pieniądze / energię, ale nie kosztem rezultatów, nudzą Cię powtarzające się schematy, które słyszysz podczas szkoleń… odkoduj swój potencjał dzięki narzędziu STRUCTOGRAM®:
- Działaj efektywniej – oszczędzając czas, pieniądze i energię.
- Dostosowuj rozwiązania do siebie, zamiast się im przyporządkowywać.
- Znajdź sposób, by rozwijać się zgodnie z naturą, bądź autentyczny.
- Wykorzystuj swój indywidualny potencjał, by wspinać się na wyższe poziomy kariery, rozwoju.
- Bądź wiarygodny – wzbogać swoje relacje z innymi.
- Wzbudzaj zaufanie i spraw, że ludzie będą słuchać tego, co masz im do powiedzenia.
UnikalnA metodA pomoże Ci zarządzać sobą
Prosta, szybka, zrozumiała wizualizacja wyników oraz łatwość i bezpośredniość przekazu to główne cechy STRUCTOGRAMu.
Indywidualne podejście do każdego
Zamiast ogólnej „recepty na działanie”, centrum zainteresowania staje się indywidualność każdej osoby, aby mogła w pełni wykorzystać swój osobisty potencjał.
KonkretnA wiedzA, opartA na badaniach
Każdy człowiek używa trzech części mózgu w różny, genetycznie uzależniony sposób, co w przypadku dorosłego człowieka ma charakter stały – tworzy indywidualną biostrukturę.
zastosowaniE wiedzy już podczas szkolenia
Prosta w przekazie i praktyczna wiedza sprawi, że możesz zastosować ją już w dniu szkolenia.
STRUCTOGRAM® CZ.1: KLUCZ DO POZNANIA SIEBIE
STRUCTOGRAM® 1 stanowi wizualizację wyniku Analizy Biostrukturalnej. Jest kluczem do poznania samego siebie, prowadzi do uzyskania wiedzy o własnej biostrukturze. Dzięki temu uzyskujesz informacje o własnych szansach i ryzykach, mocnych i słabych stronach oraz ograniczeniach. Pozwala to na wyrażanie siebie i funkcjonowanie zgodne z indywidualnym stylem. „Jeśli wiemy więcej o samym sobie, możemy lepiej ukierunkować wykorzystanie naszych mocnych stron”.
STRUCTOGRAM® CZ.2: KLUCZ DO POZNANIA DRUGIEGO CZŁOWIEKA
Umiejętności pracy z innymi ludźmi można się nauczyć. Posiadając umiejętność rozpoznawania biostruktur innych ludzi, stajemy się świadomi ich zachowań, motywów oraz szans. Podczas treningu dowiadujemy się, jak rozumieć indywidualność innych ludzi, motywować i wpływać na nich w sposób wiarygodny. Wiemy także w jaki sposób unikać niepotrzebnych konfliktów. „Jeśli lepiej rozumiemy innych, możemy przekonać ich do własnych pomysłów”
* dostępny tylko po ukończeniu cz. 1
STRUCTOGRAM® CZ.3: KLUCZ DO PRAKTYCZNEGO ZASTOSOWANIA
Skuteczna sprzedaż zakłada, że rozpoznajemy osobiste pobudki klienta prowadzące do zakupu produktu. Dzięki temu znajdujemy najbardziej efektywne korzyści oraz stosowną ofertę. Podczas treningu uczestnicy uczą się m.in.: rozpoznawać istotne podstawowe motywy sprzedażowe, motywy społeczne, czynniki wpływu związane z produktem oraz odporność zakupową różnych biostruktur. Uczą się znajdować właściwe argumenty przemawiające na korzyści produktów i usług ich firmy. Taka umiejętność jest niezwykle cenna w złożonych sytuacjach sprzedażowych, gdzie w proces podejmowania decyzji zaangażowanych jest wiele osób. „Osiągamy większy sukces, jeśli zaspokajamy indywidualne potrzeby naszego klienta”
* dostępny tylko po ukończeniu cz.1 i 2
STRUCTOGRAM® CZ.4 : KLUCZ DO PRZYWÓDZTWA I BUDOWANIA ZESPOŁU
Przewodzenie zespołowi wiąże ze sobą wiele funkcji: wspieranie swojego zespołu, wyznaczanie celów i pomoc w realizacji. Prawdziwy lider musi sprostać oczekiwaniom członków zespołu, zwierzchników oraz własnych, które często są najbardziej restrykcyjne. To sprawia, że żyje on pod dużą presją i jest przez to narażony na stres a także wypalenie zawodowe, gdyż próbując sprostać wymaganiom innych, przestaje być sobą i zaczyna grać.
* dostępny tylko po ukończeniu cz.1, 2