Niektórzy specjaliści twierdzą, że zdecydowanie musisz być marką.

Jeszcze inni twierdzą, że liczy się wyłącznie skuteczna sprzedaż i generowanie dochodu dla firmy.

Marketingowcy dodają, że bez wyjątkowej strategii marketingowej sprzedaż nie ma szans.

Są też tacy, którzy twierdzą, że kluczem do sukcesu w biznesie jest wyłącznie lider i zespół, jaki zbuduje.

 

Hm…

 

Pewnie w każdym z tych twierdzeń jest odrobina prawdy.

Tylko, co nam po wybitnym szefie, czy genialnym marketingu, jeśli nikt tego nie „kupi”.

Mentalnie, emocjonalnie, czy po prostu finansowo.

Wszak, żeby firma mogła istnieć musi mieć na to środki, w tym finansowe.

 

Zatem, co najbardziej liczy się w dzisiejszym biznesie?

Co mają firmy, które doskonale sobie radzą?

Skąd każdego dnia biorą klientów?

Czy chodzi o skuteczne techniki sprzedaży, negocjacji bądź wywierania wpływu?

 

Gdzie jest KLUCZ?

 

W moim przekonaniu tym kluczem jest ZAUFANIE!

 

Zaufanie do nas jako ludzi, do nas jako przedsiębiorców, do naszego produktu, czy usługi.

Ktoś, kto zaufał i jego zaufanie nie zostało zawiedzione, z pewnością poleci nas innym.

Dzięki tym rekomendacjom, mamy kolejnych klientów, którzy, jeśli będą zadowoleni, polecą nas innym.

Dziś kluczem do biznesu jest zaufanie.

To ono powoduje, że ludzie stoją murem przy markach, są im wierni i z radością korzystają z tego, że mogą dać innym wartość.

 

Dlatego też postanowiliśmy spotkać się w gronie tych, dla których zaufanie w biznesie ma kluczowe znaczenie.

Zaprosiliśmy przedsiębiorców, trenerów i praktyków biznesu, dla których te wartości są kluczowe.

Jeśli TA właśnie wartość ma dla Ciebie znaczenie, zapraszamy Cię do skorzystania z wartościowego materiału – nagrania konferencji Biznes przez zaufanie.

To będzie wartościowy czas!