Czy stać Cię na ignorancję, aby nie znać siebie?
Jak być krok przed samym sobą?
Jak często zdarza Ci się, że nie możesz się z kimś dogadać?

Masz wrażenie, że ludzie Cię nie rozumieją, a czasami nawet nie wiesz dlaczego sam reagujesz w taki a nie inny sposób? Inni są dla Ciebie zagadką, co przekłada się na średnią efektywność w pracy i brak kasy?

Nic się nie zmieni, chyba, że Ty coś zmienisz!

Wyobraź sobie, że już po kilku chwilach potrafisz z każdym znaleźć wspólny język. Zaczynasz inaczej patrzeć na sytuacje, które się wokół Ciebie dzieją. Nabierasz dystansu do siebie i innych. Czujesz się pewny siebie i nie musisz udawać kogoś, kim nie jesteś. Możesz być sobą i czerpać z tego korzyści i przede wszystkim radość.

Kiedy dwie osoby robią to samo to jeszcze nie znaczy, że rezultaty będą te same. Każdy przedsiębiorca zatrudniający pracowników, manager, handlowiec czy rodzic bardzo dobrze o tym wiedzą. Ile razy zdarzyło się, że wypowiadałeś jasne (Twoim zdaniem) instrukcje, a rezultaty były zupełnie inne, niż oczekiwałeś…?

Dowiedz się, w jaki sposób rozmawiać z pracownikami, dziećmi, partnerami, by znaleźć wspólny język. Dowiedz się, jak być bardziej efektywnym w biznesie, domu, wśród ludzi. Przekonaj się, że nie tylko nie ma w tym nic złego, że się różnimy, a nawet można z tego uczynić ogromną siłę!

Jeśli masz już dość niedziałających recept na sukces, chcesz zaoszczędzić czas / pieniądze / energię, ale nie kosztem rezultatów, nudzą Cię powtarzające się schematy, które słyszysz podczas szkoleń… odkoduj swój potencjał dzięki narzędziu STRUCTOGRAM®:

  • Działaj efektywniej – oszczędzając czas, pieniądze i energię.
  • Dostosowuj rozwiązania do siebie, zamiast się im przyporządkowywać.
  • Znajdź sposób, by rozwijać się zgodnie z naturą, bądź autentyczny.
  • Wykorzystuj swój indywidualny potencjał, by wspinać się na wyższe poziomy kariery, rozwoju.
  • Bądź wiarygodny – wzbogać swoje relacje z innymi.
  • Wzbudzaj zaufanie i spraw, że ludzie będą słuchać tego, co masz im do powiedzenia.

UnikalnA metodA pomoże Ci zarządzać sobą

Prosta, szybka, zrozumiała wizualizacja wyników oraz łatwość i bezpośredniość przekazu to główne cechy STRUCTOGRAMU®.

w

Indywidualne podejście do każdego

Zamiast ogólnej „recepty na działanie”, centrum zainteresowania staje się indywidualność każdej osoby, aby mogła w pełni wykorzystać swój osobisty potencjał.

KonkretnA wiedzA, opartA na badaniach

Każdy człowiek używa trzech części mózgu w różny, genetycznie uzależniony sposób, co w przypadku dorosłego człowieka ma charakter stały – tworzy indywidualną biostrukturę.

N

zastosowaniE wiedzy już podczas szkolenia

Prosta w przekazie i praktyczna wiedza sprawi, że możesz zastosować ją już w dniu szkolenia.

STRUCTOGRAM® CZ.1: POZNAJ SAMEGO SIEBIE

STRUCTOGRAM® 1 stanowi wizualizację wyniku Analizy Biostrukturalnej. Jest kluczem do poznania samego siebie, prowadzi do uzyskania wiedzy o własnej biostrukturze. Dzięki temu uzyskujesz informacje o własnych szansach i ryzykach, mocnych i słabych stronach oraz ograniczeniach. Pozwala to na wyrażanie siebie i funkcjonowanie zgodne z indywidualnym stylem. „Jeśli wiemy więcej o samym sobie, możemy lepiej ukierunkować wykorzystanie naszych mocnych stron”

STRUCTOGRAM® CZ.2: KLUCZ DO POZNANIA DRUGIEGO CZŁOWIEKA

Umiejętności pracy z innymi ludźmi można się nauczyć. Posiadając umiejętność rozpoznawania biostruktur innych ludzi, stajemy się świadomi ich zachowań, motywów oraz szans. Podczas treningu dowiadujemy się, jak rozumieć indywidualność innych ludzi, motywować i wpływać na nich w sposób wiarygodny. Wiemy także w jaki sposób unikać niepotrzebnych konfliktów. „Jeśli lepiej rozumiemy innych, możemy przekonać ich do własnych pomysłów”

* dostępny tylko po ukończeniu cz. 1

STRUCTOGRAM®  cz.3: POZNAJ SWOJEGO KLIENTA

Skuteczna sprzedaż zakłada, że rozpoznajemy osobiste pobudki klienta prowadzące do zakupu produktu. Dzięki temu znajdujemy najbardziej efektywne korzyści oraz stosowną ofertę. Podczas treningu uczestnicy uczą się m.in.: rozpoznawać istotne podstawowe motywy sprzedażowe, motywy społeczne, czynniki wpływu związane z produktem oraz odporność zakupową różnych biostruktur. Uczą się znajdować właściwe argumenty przemawiające na korzyści produktów i usług ich firmy. Taka umiejętność jest niezwykle cenna w złożonych sytuacjach sprzedażowych, gdzie w proces podejmowania decyzji zaangażowanych jest wiele osób. „Osiągamy większy sukces, jeśli zaspokajamy indywidualne potrzeby naszego klienta”

 

* dostępny tylko po ukończeniu cz.1 i 2

STRUCTOGRAM®  CZ.4 : KLUCZ DO PRZYWÓDZTWA I BUDOWANIA ZESPOŁU

Przewodzenie zespołowi wiąże ze sobą wiele funkcji: wspieranie swojego zespołu, wyznaczanie celów i pomoc w realizacji. Prawdziwy lider musi sprostać oczekiwaniom członków zespołu, zwierzchników oraz własnych, które często są najbardziej restrykcyjne. To sprawia, że żyje on pod dużą presją i jest przez to narażony na stres a także wypalenie zawodowe, gdyż próbując sprostać wymaganiom innych, przestaje być sobą i zaczyna grać.

* dostępny tylko po ukończeniu cz.1, 2 i 3

Co mówią uczestnicy szkolenia?